Časté dotazy - Carthamus

Hledej!
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Časté dotazy

Jak se mohu připojit k odběru tepelné energie?
Pokud od nás chcete začít odebírat tepelnou energii, je nutno uzavřít smlouvu na dodávku a odběr tepelné energie
Pro uzavření smlouvy musíte doložit žádost na dodávku tepelné energie a současně:
 
Jste-li právnická osoba:
1.      Identifikační údaje
2.      Výpis z obchodního rejstříku
3.      IČ, DIČ
4.      Doklad o vlastnictví vytápěného objektu, nebo platnou nájemní smlouvu, ve které jsou řešeny otázky ohledně vytápění
5.      Projektovou dokumentaci předávací stanice schválenou technickým oddělením společnosti CARTHAMUS a.s.
6.      Předpokládanou výši odběru
7.      Bankovní spojení (číslo účtu a kód peněžního ústavu)
8.      Adresu zasílání faktur
 
Jste-li fyzická osoba:
1.      Identifikační údaje
2.      IČ, DIČ
3.      Doklad o vlastnictví vytápěného objektu, nebo platnou nájemní smlouvu, ve které jsou řešeny otázky ohledně vytápění
4.      Projektovou dokumentaci předávací stanice schválenou technickým oddělením společnosti CARTHAMUS a.s.
5.      Předpokládanou výši odběru
6.      Bankovní spojení (číslo účtu a kód peněžního ústavu)
7.      Adresu zasílání faktur
 
 
Máte-li zájem připojit se k odběru tepelné energie od naší společnosti, vyplňte formulář „Připojení nových odběratelů“ v sekci „Informace pro zákazníky“ a my Vás budeme kontaktovat. 
Na koho se mohu obrátit při poruše dodávky tepla?
Pokud máte s naší společností uzavřenou kupní smlouvu na dodávku tepla a odběr tepelné energie, a máte problém s dodávkami tepla, volejte naši nonstop servisní a pohotovostní službu na tel.: +420 380 726 555. 

Mám chybu ve vyúčtování, co s tím?
Jestliže si myslíte, že máte chybu ve vyúčtování za odebrané teplo, kontaktujte pana Jana Kordinu na e-mailové adrese: kordina@carthamusas.cz


Zašlete nám dotaz
 






 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky